S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

ZBOŽÍ V AKCI


» Reklamační protokol

REKLAMAČNÍ PROTOKOL

 

(vyplní zákazník)

Firma/jméno a adresa kupujícího:

 

 

 

 

 

IČ:
(a DIČ)

 

Zpáteční adresa pro zaslání zboží:

(Je-li shodná s výše uvedenou, nevyplňujte!)

 

 

 

 

 

Kontaktní osoba:

 

Telefon/fax:

 

Mobil:

 

E-mail:

 

Poznámky:

 

Reklamované zboží/služba:

 

 

Datum nákupu/poskytnutí služby:
(Datum vystavení faktury)

 

Číslo faktury:

 

 

Podrobný popis závady:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Návrh způsobu řešení reklamace:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Při uplatňování práv z odpovědnosti za vady je vhodné přiložit doklad o zakoupení zboží nebo služby či fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží nebo objednání služby.

2. Při zasílání zboží je kupující povinen zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození nebo zničení.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Datum: __________________                             Podpis kupujícího: _______________________________________

 

(vyplní prodávající)

Datum přijetí reklamace:

 

 

 

Reklamaci vyřizuje:

 

 

 

Vyjádření prodávajícího:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Datum:                                                          Podpis prodávajícího:

 

ZGZhYzcz